Hvorfor er Frontspeed et bedre alternativ?





Væk med sten på vejen!

Kliniksystemet er ikke bare en del af inventaret, det er alpha og omega ift. dit daglige virke og det løfter rigtig mange opgaver væk fra dine skuldre. Det er din personlige assistent, sekretær, bogholder, mv. og superhjerne.

Frontspeed systemet er så godt som fejlfrit og meget velfungerende. Frontspeed drives af passionerede og erfarne softwareudviklere. Vi prøver at være unikke på nogle helt lavpraktiske ting som: Hastighed i brug pga. godt design. Hurtigt program, få kliks. At de ting man behøver samlet, er på ét sted.

Du finder meget stor lydhørhed omkring forslag til forbedringer og interesse i at prøve at gøre det en tand bedre. Vores mål er at have det bedste system kontinuerligt.

Aftaler i kalenderen

Systemet hjælper med at få aftaler i kalenderen. Det vigtigste er at det altid fungerer så der kan oprettes aftaler når der er brug for det. Det skal bare virke hele tiden! Dernæst skal det være så hurtigt at bruge at der ikke opstår kø ifm. at få en ny tid.

Frontspeed har også online booking, og med den unikt brugervenlige tilgang kan de fleste finde ud af at lave en aftale selv, hvis de ønsker. Frontspeed online booking behøver ikke at patienten opretter brugernavn/password, hvilket gør det langt enklere for kunden at bestille en tid end de er vant til på de fleste andre bookingsider.

For sekretærer er det unikt hurtigt at oprette en ny tid, flytte en tid mv. i Frontspeed.

Pengene i kassen

Næsten endnu mere kritisk er det at folk kan afregne. Det er nemlig noget man nemt kommer bagefter med. Når patienten gerne vil afregne (nogen gange står der mange) samtidig med at der kommer en ny til hver andet minut i en travl klinik i travle perioder, så skal det bare gå tjept. Mange skal også have en ny tid i sammme ombæring.

Det er ikke nok at få pengene i kassen, total overblik er endnu bedre!

I Frontspeed er økonomi delen ”paskram”. Summer på udeståender passer 100%. Tallene passer sammen på tværs. Vi nyder godt af tidligere at have udviklet større økonomiprogrammer og have in-house ekspertviden om store økonomisystemer og om bogholderi samt regnskab.

Fremragende support

Alt det vi gør for at Frontspeed er et godt system udmønter sig i at der ikke er ret meget behov for support. Men når der alligevel er et eller andet så leverer vi god support. Vi bruger ikke ukvalificeret personale til at give en sludder for en sladder, ofte er det en udvikler selv der tager sig direkte af tekniske issues. Vi kan snakke med når det bliver indviklet omkring afregning og er vant til at forstå måden brugerne omtaler verden på.

Vores support nøgleord: Venlig. Ydmyg. Professionel. Tjenende. (Og selvfølgelig hurtigt, vi er jo Frontspeed... :-)

Et smart og solidt fundament

Frontspeed er bygget på en lidt anden måde end mange andre systemer, men uden at gå i detaljer kan vi afsløre at det er en platform vi har opbygget, der muliggør hurtig udvikling af lister og skærmbilleder til nye ting. Det betyder at har et produkt der er meget fremtidssikret ift. ny udvikling og den it mæssige bevægelse.

En lækker side effekt for vores kunder ved denne historiske baggrund/beslutning om metode, er at man kan eksportere alle data som fx regneark meget nemt - og vi er ikke bange for at nogen skulle smutte fordi de nemt kan få deres data ud.

Mere omsætning

En sidste ting der skal nævnes er at systemet har et rigtigt godt anden-betaler modul, der gør at det bliver en del nemmere at have med de besværlige forsikringer at gøre. Det kan betyde en del for klinikkens omsætning at man har disse ordninger og det betyder meget for humøret at det er nemt (nok).




Få mere at vide om hvordan det virker:


Mere praktisk, hvordan virker brugerfladen egentlig?
Under menupunktet "Beskrivelse" kan du læse mere om hvordan systemet bruges.



Vi viser gerne Frontspeed frem! Se hvorfor mange klinikejere anbefaler Frontspeed.

Ring på telefon 61 46 70 97, eller skriv til os på mail@frontspeed.com